دختران ایرانی

دختران ایرانی

دختران ایرانی

دختران ایرانی

یک گلوله نخ روسری

امروز بعدازظهر خانم کانادا پست یک جعبه از Freia Yarns آورد. دو تا کاموا داخل جعبه بود. وقتی دو رنگ مختلف را با تکرار رنگ های بسیار طولانی انتخاب می کنید، هرگز نمی دانید که چگونه با هم کار می کنند. این دو موتور دارد، در نسخه های یک یا دو نفره موجود است، بر برتری هوا تأکید شده است، از قوانینی استفاده می کند که قبلاً توسط RCAF استفاده می شد و تقریباً به اندازه CF-18 است. یک گلوله نخ روسری را درست می کند. این کار باعث می‌شود که من وقت بگذارم، بنابراین باید در کیفم بافتنی داشته باشم. با این حال، تمام اختلافات مربوط به حقوق سهامداران اقلیت به داوری ارجاع نمی شود، حتی زمانی که یک شرط داوری اجباری وجود دارد. در اینجا چند کلاه به رنگ روستیک وجود دارد - الگوهای آن در فروشگاه موجود است. ما الگوهای روسری پانچو تا شده آسان و سوگیری "قبل و بعد" را تمام کردیم. مقدار زیادی. من مطمئن نیستم که تفاوت بین شنل و پانچو چیست. لیندا در حال بافتن شنل هاثورن در سایه آبی جین Rowan Felted Tweed Aran است. چهار کلاف ارغوانی هم جلوی من نشسته است. دارم چند کلاف نخ جوراب برای روسری فکر میکنم. من به ترکیب سبزی فکر می کنم. با نخ قهوه ای تیره عالی به نظر می رسد و فقط روی مشکی قابل مشاهده است. در خبرنامه گفتم که پست کانادا در اعتصاب است. متوجه شدم که کارگران در اعتصاب نبوده‌اند، بلکه توسط شرکت قفل شده‌اند. من خیلی دوست دارم که چگونه رنگ ها بیرون آمدند. دیروز یک خبرنامه برای کسانی که در لیست نخ شال ما بودند منتشر شد. وقتی نمودار تمام شد، شال با دوخت بند بند تمام می شود. تنها راه برای گرفتن تصویر بهتر از کل شال این است که نیمی از بخیه ها را روی سوزن دیگری بکشید. سپس به سوزن‌های اصلی‌ام برمی‌گردم، به کوک‌های ریخته‌شده می‌بافم، کوک‌ها را از سوزن دو نوک تیز می‌بافم و رج را کامل می‌کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد