دختران ایرانی

دختران ایرانی

دختران ایرانی

دختران ایرانی

رنگ دادن به گیاهان

فکر کنم اگر گم نمی شدیم هرگز آنها را نمی دیدم! من پرنده‌خانه‌های زیادی دارم که در سراسر باغ پراکنده شده‌اند، اما از بین همه آنها، این خانه که درست در کنار درب ورودی قرار دارد، محبوب‌ترین خانه پرندگان است. آیا در باغ خود دارید؟ بنفش اولین بار در باغ من با بنفشه ها و سنبل های ریز ظاهر می شود. من عاشق آن مینی بادمجان های بنفش هستم. چیزی که من دوست دارم این است که او و دوست پسرش برای گرفتن جعبه به اداره پست رفتند! من فکر نمی‌کنم که به اندازه کافی رنگ بنفش در باغم داشته باشم، بنابراین این پست به اندازه هر چیز دیگری فهرست آرزوهاست. توت‌های فیروزه‌ای، بنفش و مارون این تاک زیبا را تزئین می‌کنند. آیا فکر می کنید آنها آن را بیشتر به خاطر clematis بنفش زیبا دوست دارند؟ من متوجه شدم که آنها نیمه خورشید را دوست دارند. سلب مسئولیت مهم: مانند هر چیز دیگری در این وب سایت، محتوا در اینجا فقط به عنوان اطلاعات و نظرات ارائه شده است و قصد ندارد ارائه مشاوره سرمایه گذاری یا توصیه ای برای هرگونه اقدام سرمایه گذاری به هر شکل باشد. سعی می‌کنم هوشیار باشم و رزهای مصرف‌شده را حذف کنم، اما رزهایی که دلم برایشان تنگ شده، گل رز را تشکیل می‌دهند که اغلب برای رنگ دادن به گیاهان همیشه سبزی که در زمان کریسمس در ظروف چیده‌ام استفاده می‌کنم. فکر می کنم به جای آن، بوته بالا را امتحان کنم، که توت های سفید مشابهی دارد. من این بوته Beautyberry را در باغ های ادواردز دیدم و فکر کردم که توت ها آنقدر رنگ ظالمانه ای دارند که تقریباً تقلبی به نظر می رسند. من فکر می کردم که آنها سرگرم کننده هستند. بدون شک، X-35 را می توان یک "هواپیمای بزرگ" در نظر گرفت و منطقی به نظر می رسد که یک جنگنده بر اساس طراحی آن واقعاً یک ماشین خارق العاده باشد. داشتن نگرش مناسب، ابزار مناسب (تقریباً تمام تجهیزات مناسب) و میل - می تواند همه تفاوت ها را در جهان ایجاد کند. بهار می آید، من باید عمیقاً حفاری کنم تا آن دیوای داخلی که به خوبی مدفون شده است را کشف کنم و کمی مربای توت خانگی درست کنم. این الزامات با راه حل های مرتبط همراه است. اما وقتی به آن فکر می کنید - اگر در این نمایشگاه شرکت نمی کنید، اما ترجیح می دهید از یک فروشگاه به فروشگاه دیگر بروید تا آنها را بررسی کنید - چقدر پول برای بنزین خرج کرده اید؟ سپس، متوجه گروهی از صخره های عجیب و غریب در لبه آب شدم. "ببین، این چیست؟ من می خواهم آن را بررسی کنم." در ماشین را باز کردم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد